Sista natten

Kör nu sista natten och sen ledigt i tre dagar innan jag jobbar igen,dock inga mer nätter fören augusti och de känns riktigt skönt! Känner mig rätt pigg endå fast jag inte hann med någon vila innan jobbet, när jag vaknar imorgon ska jag ta med mig syster för att kolla ut lite tapeter till lägenheten! Om jag har tur hinner jag flytta in innan jag åker till Turkiet men det skulle även vara skönt att flytta efter så man slipper all stress! Dock blir inte lägenheten helt klar utan bara de hyresvärden kmr att göra! De jag ska göra är en fodtapet och lite ommålning och de kan inte göras fören i mitten på september så de känns lite surt att inte få klart allt på engång! Men de blir nog bra till slut! Nu lär sluta blogga och hänga tvätt istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0