Torsdag

Lucia är det idag och dagen spenderas på jobbet från ett till halv tio. Längtar faktist lite hem då jag kan burra ner mig i sängen och gråta över mitt liv som just nu är upp och ner - igen! Det är som att vända på en hand från en timme till timmen efter då finns man inte , existerar inte över huvudtaget! Jag blir lika ledsen varje gång fast jag vet vad som väntar när jag gett mig in på samma sak igen så sårar de mig lika mycket! Har mig bara själv att skylla och jag hatar att vara här igen! Jag önskar någon kunde ruska om mig ordentligt och att du inte existerade för mig längre! Äj Fuck it nu ska jag dricka kaffe och vänta in gänget som är på lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0