29 maj 2011

Godmorgon på er.
sitter fullt påklädd och ska strax gå och jobba sig lite,jobbade kväll igår så när jag kom hem tog jag de bara lugnt och tittade på en halv film med Tobias innan jag gick hem för att fixa matlåda och gå och lägga mig,
Har sovit kanske 3timmar inatt,kattungarna dör som flugor här hemma :( tror inte att någon lever längre eftersom att de är tomt i min garderob,Martina va in där inatt och då hade iallafall en stackare dött :(,Dom var kalla och riktigt svaga igår kväll när jag matade dom så det förvånar mig inte alls att dom inte lever idag! mina små bebisar!


Regnar gör de också men man får väl ta sig igenom dagen endå på något sätt,de är Mors-dag idag också men mamma är dock inte hemma så henne får vi ta en annan dag när hon är tillbaka i Tierp igen!

Nä nu lär jag kila iväg,ha en bra dag hörrni!
Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: åhh tack hjärtat, ja vi får ta o ses i veckan kanske? :) prata lite om hur de går med livet o sådär? nemen ,va bra så hon inte är hemsk! ;)

2011-05-29 @ 14:59:31
URL: http://nepaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0