, lördag

sitter som en deg i soffan och mätt efter maten,lax och kokta piren ä fint de!
igår va vi ut på krogen,total kaos i vissa stunder och vissa förstörde allt.
gick hem tidigare från krogen eftersom de inte alls föll mig i smaken,och jag tror jag gick ut på krogen för sista gången igår känns de som,de är ju totalt värdelöst att gå ut iallafall i gävle,om de ska bli nästa gång får de bli i Uppsala känner jag.

idag har jag i stort sett sovit hela dagen och hunnit med en halv film och repris av big brother.
ska gå ner till affären strax sen är de väl melodifestivalen,gud va skönt de ska bli att bara få vara hemma och lägga sig i sin säng och vakna upp imorgon och må bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0