26 december 2011



Sådär nu var julhelgen över och jag har för det mesta tillbringat min tid på jobbet och min familj.
Möbeln kom jag aldrig iväg till så biljetten var ju inte så nödvändig att köpa. Nu är det jobb som gäller i veckan och Sabina som fyller tjugotvå & sedan nyårsafton då jag kommer att jobba sen umgås med min fina vän Mandy som just nu är i London och jag är riktigt avensjuk på henne.

På kvällen tog jag en promenad till mamma fram och tillbaka och när jag väl var hemma igen tog jag mig ett bad på ungefär en och en halv timme och lyssnade på lugn musik med massa tända ljus,de va så mysigt och jag ville verkligen inte kliva upp..

Åh ikväll tänkte jag mysa ihjäl faith och titta på film, Pz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0