23.24

ligger isängen och grubblar över om jag verkligen är så trött så jag ska sova nu eller om jag faktist ska slå på en film,har ju sovit ungefär 2timmar på dagen efter maten och en fin bränna på överkroppen har jag fått me.
vad har hänt mer? jo,jag va ut i skogen mot kvällningen med mamma och sion och plocka lite påskris och blommor! de är så mysigt att vara i skogen och speciellt nu när det börjar bli varmt, Mickan har hängt här idag med,plattat mitt hår sen har vi målat naglar och kramats i min säng!

Börjar bli ont om bilder här i bloggen igen men de ska väl vi kunna ändra på,  Imorgon blir det grillning med mina söta flickor som jag inte träffat på jätte länge nu,eller ja mickis 19årskalas men innan de va de typ hundra år sen,så då skulle jag kunna fånga några fina bilder till imorgon! Men nu ska jag kolla om de finns någon bra film så vi hörs imorgon! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet :)

Sweet Dreams ;) Good night :)...... Surely will love to watch more pictures for sure :)

2011-04-20 @ 02:11:35
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0