, mysbus

ligger i soffan med tända ljus ner bäddad & glor på tv.
tror jag ska ta en fika snart och sedan flytta mig in till sovrummet (wiho har ett sovrum uppe nu i 8 dagar) eftersom Sabina drog till spanien och jag inte sover nere hos mig så då kan jag lika bra ta över hennes säng ett par nätter. Imorgon skulle jag haft fotodag med mickan men hon ska tydligen lämna tillbaka en jacka så jag får bli dissad igen och istället gå över till Inga och tvätta lite fönster, så mycke roligare!icke


På fredag är det tänkt att vi ska ut på krogen & för tillfället är jag inte ett dugg sugen alls.

förklaring till de är inget som rör sig här i bloggen.




 & steffy gjorde min dag!

Hon tog min hand och sedan gav mig en kram och sa att jag inte skulle gråta för hon finns hos oss! gissa om jag blev happy ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hon hade rosa kläder på sig också ^^

2010-10-05 @ 22:13:43
Postat av: johanna

åååh! :)

2010-10-05 @ 22:15:48
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0