, Fredag

idag är det fredag vilket jag faktist inte längtat till för som sagt jag går bara hemma om dagarna så de kan lika bra va fredag varje dag för mig så de spelar ingen roll längre vilken veckodag de är.
min dag är iallafall förstörd och den går nog inte att fixa så den blir bra heller är den förstörd från morgonen så är den de hela dagen. de jag längtar efter är när jag åker till stockholm till min älskade syster och hennes små sessor på onsdag ska vi klippa oss i stockholm hos min systers syster michelle de ska bli spännande och ja vet inte om jag vågar för jag vill ha min längd kvar men jag vill endå ha pagé så vi får se va de blir.
Nåja kanelbullarna vart iallafall goda men ingen mickis kom på fika hon kommer på söndag istället men då tror jag att jag ska åka om jag inte redan drar iväg imorgon, de blir så svårt att åka nu när man skrivit upp sig som vikarie , tänk om dom ringer när jag är i stockholm? vad gör jag då?kastar mig på första tåg hem!
jag tänker inte avslöja för mycket av min framtid framöver för de angår inte vissa som läser min blogg.


vill bara tillägga att jag känner precis som mickan idag fast på ett annat sätt ,
nu ska jag ner och titta på sex and the city för jag har jag börja titta på en så då måste jag fortsätta dom följade 6 säsongerna.



Jessica and flo rida


Kommentarer
Postat av: linn

Den serien är farlig..för när alla avsnitt är slut så blir man ledsen och börjar sakna "sina kompisar" :(

2010-10-22 @ 16:52:00
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: Decemberjul

Läs min blogg Decemberjul! En blogg som handlar om julen och allt som hör till!

Ha en trevlig tisdag :)

Kram!

2010-10-26 @ 12:50:06
URL: http://decemberjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0