, första advent

Igår va de inte lugnt,fy helvete va vi svinade!
De rann mandariner på väggarna,golven va fulla med mackor,ost och skinka och skal från mandariner och vitlöksklyftor överallt,ölburkar och flaskor som låg och rann längst bänkarna,ljus som va på mitten & nagellack som runnit ner på mattan, de förklarar ju allt! Vi hade svin roligt, ja herregud!
Nemo skrämde skiten ur mig jag sprang för mitt liv och hoppade smidigt upp i soffan i lillens knä och skrek för mitt liv,ja vart nämnligen pepprad av mandariner och Nemo vart arg på mig!

Imorse när jag vaknade snurrade hela rummet och somnade om,
Åkte hem till Mandy igen vid 3 tiden,har hjälpt henne att städa här hemma,för jag va ju delaktig till varför de såg ut som de gjorde,haha! & Vi har bakat cupcakes,riktigt goda!

Nej nu väntas de mat här hemma mandy ska visa att hon också kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0