......................

trött irriterad och så jävla arg,har redan gapat ur mig all skit till mickis och tack för att du lyssnar på mig och förstår mig,jag är så trött att städa och ta reda efter andra,fyfan! de jag önskar mig mest är ett jobb och ett eget hem där jag bara har mig själv att skylla om jag glömt ta undan efter mig eller glömt tvätta!vilket aldrig skulle falla sig in,jag tvättar,städar & lagar mat och tar reda på skit efter andra varenda jävla dag! är så trött så jag skulle kunna grina och sparka sönder något!åååååååååååååh
Kommentarer
Postat av: Mandy

<3 Du är så duktig. Jag är så imponerad av dig. Ditt tålamod & din enorma generositet. Man ska behandla som man vill bli behandlad & får man inget tillbaka så är det en spark i arslet som gäller.

Du kommer klara dig bra i vuxenvärlden. Ditt lugn & dina kunskaper för mat & allt som har med hem och familj att göra är jag så sjukt avundsjuk på & då flyttade jag hemifrån för 6 år sen & kan fortfarande inte ens koka potatis eller sätta min egna karl på plats. Du är en klippa. Glöm inte bort att du är värdefull hjärtat <3

2010-11-04 @ 21:19:42
URL: http://menvatusan.blogg.se/
Postat av: linn

Sådär ska det absolut inte vara. Speciellt om folk räknar med att det är du som tar undan efter dem. Ryt ifrån och säg att de inte är nå jävla dagis! "Din mamma bor inte här" typ, fast det gör hon väl? He he he



Tycker du är väldigt duktig iallafall :) och fin. hihi puss<3

2010-11-05 @ 08:39:29
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0