, dagarna på dagarna

Nyss kommit hem från Mandy,Min dag har vart i full gång hela dagen och den är inte slut än,
Imorse drog jag in till Gävle med Lowe vi var till dollar och sen en drive på MaX,hem till två och jobbade,
när jag kom hem va Mandy här,hon släpa med mig in till Uppsala,har vart runt på alla möjliga affärer ,åt på Donken och hem till halv 9,Väl hemma packa jag upp mina saker och sen iväg till Mandy och hann med slutet på Idol,massa prat och bara en mysig fredagskväll. Nu ska jag fika sen slå in sabinas julklappar och Robins,

Har även köpt lite saker åt mig själv,strumpor,armband,nagellack,Kofta och lite annat.
julpapper och massa små saker. nöjd är jag och allt för endast ca 450kr och de är mat inräknat,den ni!

Imorgon blir de fullrulle lussebulle med min kära Mandy,vi ska hitta på något kul!
någe ullfors bad blir de dock inte av.



nej nu blire fika .. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny Party hatt?? Jätte tjusig tycker jag :) // Grannen

2010-11-27 @ 09:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0