, Fredag

vaknade senare idag en va jag skulle men hann med naturkunskapen.
efter skolan stack jag och jobbade , sen börja jag med mitt CV som jag ska skriva för jag håller på söker jobb.
tog en pause och lagade iordning tacopaj. sen somnade jag inne i mammas säng i 2timmar.

på kvällningen har ja dock inte gjort ett skit.
mitt CV försvann på datorn så jag måste skriva ett nytt.

tror jag ska ladda hem en film och bara lägga mig. är trött som ett as och kan man tänka sig. jag är hemma själv på en fredag och är inte alls sugen på att göra ett skiit och de är så jävla skönt.

Imorgon ska jag in skapligt till Uppsala för att tvätta fönster i luthagen.
efter de ska jag träffa toblerone, sen hem och bara ta det lugnt. Om jag kommer hem skapligt tar jag bussen till Min linnea där brudarna har laddat upp för filmkväll.

På söndag åker vi på studentkryssning. oja den är ja taggad till!

Nu lär jag fortsätta här så jag kan kolla på film nångång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0