Vad ska man säga ...

Man kan inte mer än skratta ..
kom precis hem ifrån caroline , idag har både jag&hon fått reda på en hel del saker.
som man bara kan skratta åt men samtidigt bli så förbannad på.
tur att folk ljuger så dom tror sig själva och samtidigt tro att folk ska tro på dom sen...
jag ligger här i min säng och verkligen flinar för mig själv för jag är så satans , haha ja vet inte !
jag vet inte vad jag ska säga , jag vet inte äns om ni fattar vad jag skriver ..  jag är bara så förbannat trött på att folk ska springa och hitta på sina lögner ,och sen tro att folk ska tro på dom .. 

den dagen jag tror på dig , då ska du gå på vattnet framför mina ögon!
och det lär ju inte hända , om det inte skulle ske ett mirakel,

Nej nu ska jag dra täcket över huvudet ,
imorgon ska vi vara i aspens aula och lyssna på någon & se en film ...
Efter det ska klassen ta tåget till Uppsala för att åka till stenhagen ? heh , roligt!

Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på,  lär ju antagligen få sätta mig på en buss och råna andersson, you name it!



Puss påre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0