Fredag



 
Ännu en månad med fredag den trettonde.
inget har väl hänt än så länge , ja har turen med mig !

det värsta är väl att jag aldrig kan bestäma kläder till imorgon .
men nu tror jag att jag är klar med det . heh

Blir väl så att Moa kommer hit imorgon och vi gör oss iordning ,
sen vid 19.20 går bussen mot vendel , så vi möter upp tjejerna vid bussen.
där i vendel kommer vi att äta tårta och börja förfesta tills resten av folket kommer.
ska bli spännande att se vad alla kommer att vara för nått .

ska försöka få ihop några bilder iallafall.
ska slå igång min kamera , men den kommer väl dö. eftersom batterierna tar slut på engång.
men jag ska försöka,  :)

Idag gick jag iskolan och va faktist i tid på morgonen,
sen kom mickan till skolan så vi gick till s-huset och sen hem till mig ,
har nu målat naglarna så jag slipper det imorgon ,  ska ut och handla sen och lämna mickan på station eftersom hon ska möta upp sin utbytes student från norge :) 

sen ska jag bara hem och lata mig ,
ganska så sugen på ica godis. mums!

 20:00 Så ska det låta svt1
21:30 Legally blonde 2  Tv3

det blir väl lite så ikväll.

Nu ska jag vara social med mickan ,
nog sista gången ja kommer umgås så här med henne på 2 veckor =/

Puss ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0