21.53





Ligger i sängen nu , har varit ute på en runda med sion .
mickan va här en runda idag med och prata lite , :)
sen har ja inte gjort så mycket mera , har kollat på filmer ...

jag vet inte vad jag ska skriva precis ,
men tror de va imorgon pappa kommer hem,
skönt att vara ledig imorgon med, eftersom min hals&rygg fortfarande strejkar .
så jag ska väl bara ligga som alltid , haha ! Nej ska försöka göra lite plugg iallafall hade jag tänkt.

det är kul att så många besöker min blogg :)
skulle vara roligt med mera komentarer och veta vilka alla är .. =p

Nej nu ska jag glo vidare på "Mäklarna" haha kjell bergqvist är så jävla sjuk,

Peace ,   Glöm inte vad jag sa :)
Kommentarer
Postat av: sabina

sabina löfström heter jag & brukar kika in på din blogg lite då och då. jag är en tjej på 19 jordsnurr som gillar att vara ute på långa promenader och strosa omkring i naturen. jag är en kär naturvän och tar varje tillfälle i akt att gå ut och andas den friska luften och känna att jag lever.

2009-03-05 @ 09:38:07
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv sabina: Okej du låter som en mysig figur :*

2009-03-05 @ 11:29:02
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0