äre fest lr ?

sitter nere hos mig nu i sängen och lyssnar på musik.
ska snart duscha och börja greja lite smått , vet inte riktigt när jag ska åka till mickan
känns som jag har tusen saker att göra , men endå vet ja inte vart jag ska börja,
idag kanske våran älskling sion får komma, hoppas min lilla älskling mår bra

ikväll ska vi äta mat hemma hos mickan och dricka alkohol och ha det trevligt ,
till kvällen kanske vi tar oss till tierp på en hemma fest, vilket jag hoppas blir bra!

glad midsommar på er.

OLW - de är där festen är?
Kommentarer
Postat av: ann

sv:hehe okey. Då kankse jag kmr in lättare på pubar om några år :O hehe kraam!

2009-06-19 @ 11:54:21
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0