20.03

hela dagen har ja legat där nere .
jag måste duscha och lägga mig igen och titta ,

sex and the city är som en drog för mig just nu,
det värsta är att jag börjar tänka och fundera över saker lika mycket som dom.
inte klokt hur mycket tankar mitt huvud har haft idag .

en och annan sak är från min pappa idag.
du gjorde mig så jävla glad! jag förstår inte , min livs lyckligaste stund tror jag!
Jag saknar dig och längtar tills du kommer hem så jag kan krama om dig , äta tillsammans och titta på en film en sen söndags kväll i soffan , just you and me!

Justia , det finns en filur till som gör mig gladast i världen fort han hör av sig!
Jag saknar dig och längtar forthoppningsvis till helgen ! Mums





 Nu ska jag in i duschen och sen hoppa ner framför mitt beroende framkallande album!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0