Nu är jag hemma från grekland :)

som sagt så landade jag i sverige 14.30 idag,
en halv timme försenad pågrund av motvind.

första dagen igrekland tog vi det lungt,
vi kom till Thassos runt 1 tiden har jag för mig,
va bodde på hotellet "Marina" mapina på grekiska, i Limenas på thassos.
när vi klev av planet hämtade vi ut väskor och hoppade på bussen som tog oss mot färjan,
färjan tog ca 40-45 minuter, sen buss till hotellet ca 5-10 minuter,
så vi bodde rätt nära hamnen,   .. 

Vi har solat och badat ätit jätte god mat och druckit goda drinkar.
träffat jätte trevliga greker som var personal på en resturang till slut fick vi rabatt där.
och sista dagen krama vi o pussa hejdå =(  ville verkligen inte hem.

vi har även varit ut på klippr och dykt i de klar blåa vattnet, 
smart som man är kom det en jätte våg och jag for upp som en vante på klippan och skrapa upp rumpan,
dagarna därpå kunde jag knappt sova eller gå. haha

har legat på stranden och solat, självklart badat hela tiden med.

helt klart värd resa, och snuskigt billigt!
Blir även en resa tillbaka till Thassos nästa år (:  , jag längtar redan!

nu ska jag hämta en kebab rulle på torino och lägga upp bilder.

enjoy!



(klicka för större bild)







okej nu orkar ja inte båda ladda upp bilder här och på facebook,
men på facebook kommer jag att ladda upp alla bilder, så titta där.
om du inte har mig där kan du söka på "johanna Löfström" :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0