10 December

14 dagar kvar till julafton .
7 skol dagar.
arbetsdagarna vet jag inte , vet inte riktigt hur jag jobbar runt jul och nyår.

Jobbade iallafall imorse , stack iväg till skolan med carran, 
hände väl inget speciellt .. rolig idrott's lektion iallafall!  Senare fortsatte jag med redovisning och visade Ronny&Ragge . roligt och det tyckte carina med . Haha !   Gick hem i snön tror det kommit flera cm idag !

Vart avensjuk på Lovisa's buss resa ! dumma
När jag kom hem slog jag arslet i stolen och kollade på avsnitten av pelle svanslös.
Orkade inte kolla på alla vart ganska drygt ilängden , men Bill & Bull är klockrena (Y) hahaha...  
Kan inte uttala ord för fem öre.- o bara hänger med.!

Nu har jag tråkigt igen .
så jag ska väl gå och plugga lite ? /

Jag kom på idag att jag saknar ganska många våla bor. Jag vill träffa Apell nu!!

Puss.





Mickan har alltid roligt!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0