Jan. 30, 2013

Dagen började med flytt flytt och flytt och runt runt i bilen till alla möjliga ställen! Stefan min älskade har hjälpt mig med allt idag och jag kan inte vara annat än tacksam och karln gör bara så jag blir ännu mera kär i honom , lycka rakt igenom, min fina! Imorgon ska jag upp tidigt för att städa klart de sista sen besiktning av lägenheten.

Idag när jag bestämde mig för att sluta städa så gick jag hem till syster där jag kommer bo nu tills fredag, kom hem till middag serverad på bordet! Underbart.. Vi har bara dega framför Tvn och kommer fortsätta med de en stund till, de är mysigt här hemma, de känns som man flytta hem igen, de va tider de! Men som sagt det ska bli skönt att komma in i nya lägenheten och börja nå nytt med min Stefan. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0