never run faster than your guardian angel can fly.

Regn & regn och åter igen regn.. 


Sitter och dricker kaffe medans jag glor runt på olika inrednings sidor,åh jag vill bara flytta nu så jag kan få köpa mera inredning och göra om en smula.
eftersom att det regnar tänker jag vänta en stund med att göra det jag ska, jag ska ju ner till firman för att dra undan golven men det kan vänta till klockan två,efter det tänkte jag springa in på bolaget och affären innan jag ska hem för att göra mig iordning. Ikväll ska Mandy bjuda på oxfilé så jag tänker inte tacka nej till den inbjudan, eller ja jag bjöd väl in ma själv när hon nämnde ordet,haha! & kvällen får bjuda på vafan de vill, de blir väl vin & skitprat , like old days! Pusss på mandys.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0