hoho?


Är nå fruktansvärt glad över att jag är hemma i Sverige eftersom att tsunamin slagit in över phuket och hela patong / Karon är i panik. Jag & Mandy bodde i Karon beach och hade vi varit där idag hade jag skitit ner mig av rädsla,mamma hade förmodligen tuppa av hon å som hon höll på att göra idag när hon fick reda på de,Sabina är ju i thailand nu men på östra delen av thailand så hon blir inte drabbad av någon jätte våg,TACK för de! Nu ska jag prata vidare med min bögkompis från thailand,han sitter och håller mig uppdaterad om vågen,nyfiken som man är! Inget har ännu blivit förstört men en liten våg har slagits in än så länge,håller tummarna för att allt lägger sig & att ingen kommer till skada.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0