15 september 2011

Min dag började lagom bra med städning och tvättning på shemat tills Sabina kom hit & sen kom Mandy så jag hann inte med mer än köket,men lagat mat och fixat matlåda har jag iallafall hunnit med och bytt proppar eftersom köket svartna när ja drog igång kaffebryggarn. Och justia min lilla hemlighet ni skulle suga på tänkte jag ta och berätta för er nu när det har kommit ett steg närmare till en visning på en lägenhet! wiho.. jag hoppas att de kommer att kännas bra och att jag inte har allt för stora förhoppningar för det är ju trots allt inte bara jag som ringt på den. aja nu vet ni iallafall så nu ska jag dra på mig en tröja och dra till jobbet!

Kommentarer
Postat av: linn

Vad är det för lägenhet'? :)

2011-09-15 @ 17:28:53
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: linn

sv; sv; som barista på Espresso House :)

2011-09-15 @ 17:37:05
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: Anonym

var jobbar duu?

2011-09-16 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0