14 september 2011

Mitt liv känns så jävla bra just nu,jag har bara en bra känsla i hela kroppen, mitt jobb rullar på och jag trivs så bra,mina vänner är dom bästa som alltid ställer upp. har haft ett samtal idag som förde mig ett steg närmare. min familj kunde inte bli bättre eller jo om min kära syster kunde sluta sno mina saker hela tiden.
jag lagade nyss mat och trivdes varje sekund i min ensamhet vid matbordet men de va nog förmodligen första och sista gången. ää allt känns ju förjävla bra just nu helt enkelt! och inte ens du kunde få bort den känslan! Nu vet ni ju att jag mår bra iallafall så nu ska jag runda av här och hoppa in i duschen eller ngt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0