30 oktober 2011

Klockan har vi dragit tillbaka en timme så dagen kommer vara extra lång,men inget mig emot eftersom jag själv tycker att de är en väldigt bra dag idag, ska strax ta mig till örbyhus för att hämta min soffa.kan ju faktist inte bli så mycket bättre! De börjar minska på min "flyttlista" Nu är det ju bara en ny tvbänk och typ en golvmopp? ää jag känner mig bara förjävla glad idag bara för att jag äntligen fått tag på den perfekta soffan,för ett grymt bra pris.Sen har jag köpt lite mera nytt till lägenheten som jag tänkte visa er lite senare medans jag kanske kan visa upp min soffa också.


Nu ska jag fortsätta sörpla på mitt kaffe & vänta in pappa.
Kommentarer
Postat av: linn

hittade du en soffa? =) vad blev de för någen då?

2011-10-30 @ 15:43:46
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0