25 maj 2011

Idag är de dagen mest stort L - Löning! känns alltid lika bra och på fredag är de också löning så de är ju helt klart bästa veckan i månaden,heh!

Idag har jag suttit ute hela fm med mickan mot garaget och druckit kaffe isolen,alltid lika trevligt när hon kommer på besök, Har målat naglarna idag med,& strax ska jag börja med maten och vänta på Maffe!


Men nu ska jag ta mig en kaffe till och sätta mig ute och njuta mina sista lediga dagar,jobbar hela helgen och veckan efter,sen är det student och en massa annat så imorgon ska jag åka till stan med Maffe och kika på studentpresenter och handla lite kläder,ska ta och prova en långklänning och hoppas på att äntligen få köpa en!



helt värdelösa bilder,nagellacket är orange-korall

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Åhh, jag har letet överallt efter den färgen på nagellack. Vad är det för märke? Depends korallnagellack är alldeles för rött. Älskar korall, så jävla snyggt!

2011-05-25 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0