23.50

ligger just nu med faith i knät,sion på kudden och ove nere vid fötterna,både jag & Martina har känt kattungarna i Oves mage ( för den som har missat de så är Ove en tjej,vi trodde de va en kille när vi fick henne ) eller ja dom vi köpte ove av sa att de va en pöjk,Men iallafall så har hon börja boa in sig i min garderob var & varannan dag,alla katter vi har haft har fått sina barn i den garderoben så jag tänkte ta bort alla mina kläder och lägga en filt men då kanske hon känner att de inte är rätt,så jag vet inte de är väl inte så kul att få allt skit på mina kläder,men bebisarna får gärna vara i mitt rum,har funderat mycke på hur Faith kommer att reagera med småttingarna,hon kommer bara vilja busa och slicka dom och säkert pyssla om dom som dom vore hennes egna och sion kommer stå och morra och vakta,haha ja de ska bli kul att se :) för jag tror de är dags snart,i slutet på maj-i början på Juni tippar jag på!

Nu ska jag mysa med mina tre lörvpösar och titta på en film,hejpa!
Kommentarer
Postat av: linn

Åh missar är så gulliga :)

2011-05-13 @ 10:57:11
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0