22.00

Ligger just nu isoffan helt slut,är riktigt trött och skulle kunna somna på engång men först ett avsnitt av Bigbrother.
Idag har vi kört ett gympass,ätit lunch,spelat yatzy samt druckit kaffe,handlat och ätit åter igen mat hemma hos Fia.

ska måla mina naglar ikväll igen,målade dom igår men nu känns de som att de är dags att byta eftersom jag inte kommer att kunna ha nagellack på min ihelgen samt några dagar nästa vecka då jag jobbar,att ha nagellack är ett måste de är som ett beroende precis som en rökare måste ha cigg och en alkis måste ha alkohol,haha! jag tycker de är fult utan någon färgglad färg på naglarna,jag tycker de sprider lite glädje och de gör jag mer än gärna :)


Nä nu börjar bigbrother ,hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0