22 maj 2011

Jag lever fortfarande men har haft fullt upp nästan hela tiden.
Ifredags hade vi syskon&Fia middag hemma hos sabina,vi drack vin och spelade spel tills vi drog vidare till Ågren för att festa vidare in mot morgonen,Lördagen spenderades i sängen nästan hela dagen tills Fia & jamie kom hit och åt middag jag lagade iordning köttfärsbiff m sparrispotatis bea och en stor sallad,Vi handlade godis och titta på tv och bara myste,Mot kvällen vart de filmkväll med trevligt sällskap.

Idag skiner solen så vi alla har suttit ute med en kopp kaffe och pratat lite, Just nu håller jag på att tvätta och städa ivanlig ordning. Ikväll blir det tacos och bara mys med mina kära! Hoppas ni har haft en kanon helg och jorden gick ju faktist inte under så lite glad kan man väl vara,haha!

Saknar min lilla melfis också och mandys! Jag hoppas ja kan få pussa på dom iveckan & in till stan måste jag också för att handla student present åt mickan som är nästa vecka,gud va tiden går fort!

Nej nu måste jag hänga upp tvätten och kanske klä på mig.Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0