31 mars 2011

Är helt mör i hela kroppen o min rygg värker , helst skulle jag vilja gå och lägga mig nu men då kommer jag inte kunna somna senare ikväll,så de får vänta och jag får då fördriva tiden med tvätt!

dagens köp fick bli 4 glittriga nagelfilar,dom är så fina men dom suger nog skulle jag kunna tippa på,med tanke på de jag kan ju ta och fixa mina naglar också och duscha..

Imorgon ska jag jobba 07.15-15.30 och de känns riktigt bra att jobba,man får dagarna att gå och man ligger inte bara hemma som ett stök och ett stort plus är ju att pengarna rullar in! man kan ju försöka spara,jag sa försöka!


nej nu ska jag börja med naglarna tänkte jag innan jag somnar.



kanske dom sämsta bilderna de blir av camen på datan,någon kamera finns inte till hands för tillfället eftersom min överladdning från telefon inte vill fungera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0