27 mars 2011

Igår kväll hade jag bara myskväll och hängde i soffan med en film och en skål med chips,jag bestämde mig för att lägga mig och sova rätt tidigt så vid halv 11 ungefär låg jag i sängen och sov,vart väckt imorse av Mickan som stod utanför och ville komma in,vi åt frukost och sådär sen drog vi upp till Tirk och tittade på ponnyhoppning och vilka sötnosar,små B-ponnysar,hihi alla va ju så fina och duktiga!

När jag kom hem så tog jag fia och sabina en liten promenad och handlade och gick hem o laga lunch.
Nu är mina naglar fixade & jag längtar tills ikväll,vill att de ska vara mörkt så man kan tända ljus och titta på Big brother,


dålig bild.men alltid något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0