, 23.41

sådärja,nu ligger jag i sängen ny duschad och känner mig riktigt fräsch.

jag orkade aldrig fixa mina naglar för jag har varit så himla trött ikväll så jag har bara degat framför tvn, Om de blir fint väder imorgon ska jag ta mig en lång promenad i de fina vädret och ha musik i öronen,nästan så jag längtar lite. Inatt ska jag mysa med faith extra mycket för imorgon åker hon "hem" eftersom Martina är hundvakt åt elliot tor-fre så då är faith hemma hos Christian.

 

Nej nu ska jag stänga ner här och sova tänkte jag. Natti natti

Jag på ön för ca 2år sedan, jag tror denna hårfärg kommer komma tillbaka snart fast lite ljusare! gud så jag längtar,synd att de ska ta sån tid eftersom håret måste vila osv ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0