middag med kärlek

Har precis kommit hem ifrån Tobias,ska upp tidigt imorgon så jag kände att de va lika bra att sova hemma plus att jag tror jag börjar få feber med på köpet, När jag kom till Tobias idag hade han lagat iordning mat åt oss och efterrätt,vilken pärla han är! Mandy kom också sen efter hon jobbat och prata lite,tycker om henne himla mycket ja gosrumpen,på lördag är det hon och jag! så innan dess ska jag försöka bli frisk,heh!

Jag lär sova nu för imorgon är det kurs och sen jobb,på kvällen tänkte jag mysa till de med tacos och bara ha en lugn hemmakväll för på lördag är det jobb. Puss & godnatt.
Kommentarer
Postat av: linn

sv: Jakobs pappa och Elisabeth är det detta år! :)

2011-06-17 @ 11:05:35
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0