15 juli 2011

Ska snart åka och jobba kväll & jag jobbar hela helgen så de blir riktigt lugnt för mig. saknar ihjäl mig efter Tobias med,just nu är han på gräsö men de finns ingen tid att ses nästan fast han har semester men då är det jag som jobbar istället. Imorgon kväll kanske jag får pussa på han en stund. Jag lär iallafall göra mig iordning och gå ut med hundarna innan jag trampar iväg för en kvällspass till halv tio.
.. Och när jag slutat jobba ska jag åka och köpa godis och lägga mig i soffan och njuta lite av ensamheten här hemma innan alla kommer hem från Gotland,tur att jag har en snäll vän som ställer upp och tar hand om hundarna då jag jobbar. Nu lär jag göra mig klar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0