, Torsdag

vaknade vid 7 av att jamie började grina men somnade sedan om till kvart över 10 men vi låg i sängen och myste ett tag innan vi klev upp för frukost,Idag har jag hängt med syskonen fia&Jamie,vi har ätit bakpotatis med kyckling&curryröra..

på kvällningen kom Mandy hit så vi har myst och ätit kladdkaka (torrkaka) eftersom den inte riktigt ville bli kladdig..
här sitter jag i soffan nu ensam och nästan lite övergiven,haha inteeråå min lilla faith håller mig sällskap!

Imorgon ska jag fan dra med mig Mandy på något kul,men först lite Tacos till middag!
ska försöka jobba en sväng med om dom har öppet imorgon? nån som vet om affärerna är öppna imorgon eller om dom är stänga tills på måndag?


Nej nu ska jag in i duschen sen krypa ner till min favorit film " tomten är far till alla barnen " heh, tittar på den varje dag & älskar den fortfarande lika mycket..




Min mamma är söööt hon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0