, tacos

har precis dragit i mig tacos med maffe & ska snart åka till Månkarbo på en liten dejt.
igår somnade jag runt 11 tiden,alltså de blev inge bastu&dricka ,min kropp va helt öm och jag va jätte trött eftersom jag bara sovit i 3timmar..

Igår va vi upp till isbanan och svinade ännu mera och de sluta med att vi körde fast igen..haha
jag har börja fått in snittsen nu så de är skit kul att sladda runt i banan,Mandy har blivit as duktig ju! man vågar gasa o sladda mer o mer för varje varv så fan va kul de är,ska tvinga upp henne någon dag iveckan,haha! då ska jag knäppa massa kort och filmer också..


Nej nu ska jag platta håret och sen dra mig mot Månkarbo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0