, Måndag

Dagen starta med att någon stod och slickade mig i ansiktet och va allmänt över pigg,jo faith!
de var bara till att kliva upp och släppa ut henne och leka av sig en stund, Åt frukost med Mamma och sedan gjorde mig iordning för att gå och handla,medans jag väntade på Mandy gick jag in på milis och hittade ett nagellack!

Handlade och gick hem & lagade mat,kyckling med sallad i pitabröd!
satt och tittade på äckliga video's på youtube och höll på spy! förstå och ha en larv i skallen .blää jag spyr bara jag tänker på de,efter Mandy åkt hem så gick jag över till Lowe och hälsade på,pratade en massa och ingen bebis ännu har tittat ut!tycker så synd om henne på onsdag har hon gått över 2veckor!


Hem igen och kröp ner isoffan med täcket och tittade på "de okända"



en bild från igår innan jag åkte till Mickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0