, fredag

idag är de dagen vi alla längtat efter,ledighet,helg och en massa festande ja "ledighet" menar ja till er som jobbar och är ledig ihelgen,själv är jag ledig 24timmar om dygnet vilket suger riktigt hårt.
fast ja idag är det fredag och jag har ett jobbpass att utföra innan jag kan börja med mitt till ikväll.
de ska handlas,duscha,sminka,fixa hår,laga mat och sen ska jag sätta mig ner i ett förjävla trevligt sällskap och äta middag och dricka sen ska vi ut på heartan!

.. dags att sätta igång!



Faith har åkt hem och jag saknar henne en smula men snart är hon tillbaka igen hos mig!
tänk så mycket ett djur kan betyda för en,faith betyder mycket för mig allt blir så mycket bättre med henne hos mig,utan henne blir de bara så tomt och tråkigt!även fast hon är riktigt jobbig ibland och ska springa längst fötterna hela dagarna och slicka en i ansiktet när man precis gjort sig iordning. Men jag saknar min böna nu♥


men sion gör mig sällskap om dagarna vilket jag uppskattar riktigt mycket,han är så gosig och jag älskar min lilla rulltårta,man vill bara krama sönder honom för han är så mjuk och söt! hihi
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0