, burrar ner mig

under täcket nyduschad och jag känner mig som ny igen.
blev ingen hälsokväll för mig kände inte alls för de och inte humöret heller för den delen,men de skulle ju ha vart trevligt att vara där men nää jag kände bara inte för de,istället åkte jag hem till Madde och fixade hennes naglar och hår så hon är snygg till imorgon då hon ska åka på kryssning, påväg hem fick jag köldskadoooooor på hela kroppen kunde knappt känna nått och min kropp va helt borta, ilröd överallt och de sved när jag ställde mig iduschen kan jag lova,fan de lär ju ha vart -20 ute,fyfan!  Nu har jag burrat ner mig med min drinkmix de är sista dagen imorgon enligt kartongen som ekar toooomt! funderar på om jag ska sluta med den och börja med något annat,träna har jag inte heller gjort varför vet jag inte,jag lär skaffa mig ett gymkort iallafall,ska flörta med pappa när han kommer hem och ett par nya träningsskor vore ju guld.

Neee nu ska jag titta på step up 2 och sen sova,
Om de är fint väder imorgon tänkte jag dra med lowe och saga ut på en promenad ,jag älskar verklligen saga hon är helt underbar,hon va så snäll och söt så jag ville ta med henne hem och aldrig släppa taget! ♥



detta hämta jag ut idag,de är kärlek de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0