, 21.27

sitter just nu i köket & har sådär onödigt ont i min mage så jag vill bara spy igen..
aja,kom nyss hem ifrån Madde har varit där nästan hela dagen,Innan jag drog dit va jag upp till Lowe och träffade henne och tittade på deras nya lägenhet! så sött med bebissängen och alla små kläder ,vart ju helt kääär!

Hemma hos Madde lekte jag med Robin och bakade kakor av lera.haha synd att inte vi hade sånt kul på våran tid (eller hade vi de?) minns inte.brukar alltid köra med att jag inte minns när jag va liten,klart jag minns men inte vissa saker,som tex om vi hade lera man kunde bygga små grejjer av i olika färger? Får suga på den ett tag

Annars så var de kul att träffa Madde igen och de är nog dax att ses lite oftare som förr itiden..


Nu ska jag slå på rygg framför en svenskfilm "vingar av glas".. Godnatt för imorgon ska jag in till Uppsala för att glida omkring på Ikea och andra ställen för att bli fattig.





min böna

 
Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hit är du ALLTID välkommen :)

2011-01-12 @ 22:22:58
Postat av: Madeleine

Hit är du ALLTID välkommen :)

2011-01-12 @ 22:23:24
Postat av: sabina

men ja vi hade lera. Modellera om du minns? Olika färger och såg ut som smala korvar innan man hade sönder dom

2011-01-13 @ 10:41:28
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0