, prinsessa

som ni kanske har märkt tidigare så är jag lite små kär i svenska ungdomsfilmer mest,men helst svenska filmer,ska de vara engelskt ska de va skräck eller humor och de gör ju jim carrey bäst och han fick mig faktist att skratta till ibland men jag tror de va för att mickan kom över på en kaffe innan och livade upp stämningen,jag varnade henne de första jag gjorde att jag inte alls va på humör men med hennes söta leende fick mig att må bra under hela stunden hon va hos mig,efter hon åkt vart jag på dåligt humör igen men försökte le och va trevlig under maten endå,kul tjej? haha.

neru,nu ska jag titta på "prinsessa" dock aldrig heller sätt förr,spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0