, alldeles för deprimerad

vet inte vad de är men jag känner mig inge bra varken ut eller in.
allt är fult allt är dåligt och jag förstår ingenting,hoppas de bara en en kort period för sånt här orkar inte jag med längre,jag blir irriterad för precis allt ,men ibland har jag all rätt i världen att bli irriterad som tex igår när jag hade stor städa köket och lämnade de hur fint som helst,åker iväg och kommer hem efter ett par timmar och vad är de som hänt i köket då? jo de va skit överallt de va mat på spisen och massa disk,matrester på bordet och allt va bara piss ,usch så arg ja blir! när någon tar mina saker eller rör om där jag har städat då kan ja inte hålla ilskan inne,de brinner i skallen och jag blir vansinnig! jag tror dock de hållt i sig ända till idag.

nej nu ska jag bädda ner mig isängen till en film för jag orkar seriöst inte vara bland folk,idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0