, 20.50

är så mätt efter kvällens middag hemma hos Sabina,maten va riktigt god.jag ärså stolta över alla som kan laga sån god mat! imorgon tar vi en pause och drar till gymmet istället och sen ska jag till stockholm men vi får se hur tiderna blir och om de går ihop,känns som att stockholm saknar mig och jag saknar de en smula också, Min kära syster ringde mig idag då den 25feb ska vi systrar ha en liten "syskonhelg" i stockholm hos våran älsta som vi inte träffar så ofta,jag gör men inte sabbe&maffe så de ska bli riktigt kuuul.

ska strax bädda rent isängen och ta en dusch,för inatt ska jag sova gott!



iövrigt är jag så trött på kylan,snön och all jävla is! de går ju inte att gå ut utan att slå på rygg och sedan inte kunna ta sig upp för att man ramlar igen som bambi på haaaaaal issssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0