tvätta fönster är inte min grej.

Kan bli tokig av att tvätta fönster när det blir fula märken efter man dragit och dom går inte bort eller så hittar man bara flera så de där tänker jag överlåta till någon annan frivillig. Annars så är jag ledig idag och springer runt i min onepice och städar för fullt och slänger massa saker,skulle mer än gärna hyra en stor lastbil och fylla den med skit o rensa ur förråden för där inne kommer man inte ens in vilket är tråkigt för jag brukar gilla att rota bland gamla grejer och hitta massa kul men nä. är det någon som letar säng? har två stycken i fårrådet som bara står en 90 och en 120 ,dock är det bara madrasser och dom bortskänkes ska inte ha en krona för dom bara dom försvinner! du kan ju tänka på't & har även en 42'' platt tv som säljes för ca 200kr pgr av att bilden inte fungerar de är bara ljud så in på lagning lär den för nytt "bildkort?".. dock vet jag inte vad de kostar att skicka in den på lagning men bort ska tv:n iallafall för den står bara och samlar damm..
Kommentarer
Postat av: linn

Åhh synd att de var olika storlek på dom. Annars hade jag gärna tagit två 90 eller 80 sängar :)

2011-08-10 @ 17:46:50
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: sabina

persson ska ha 120 sängen.

2011-08-10 @ 20:32:56
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0