östhammar-6timmar!

Jag är riktigt riktigt trött efter en hel dag i östhammar tillsammans med pottan.haha! Vi har åkt bil,lekt i lekparken,vart ner till båthamnen,ätit godis,druckit cola,ätit på sibylla! Ja en massa gjorde vi ju men klockan gick så segt, Vi väntade på mandy för hon skulle köra halkbanan ,de kanske jag glömt att nämna! Men hon klara de :) Duktig hon,så nu hoppas ja bara att hon tar tag i körkortet!


.. ä jag bara sitter och gäspar så jag ska ta mig en dusch och lägga mig på soffan! Ikväll blir det mat senare för nu är jag mätt av allt godis jag åt på vägen hem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du jag och östhammar, grejer det

2011-04-30 @ 17:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0