.


sitter just nu ute och har solen rakt i ansiktet, jag är hungrig och vill ha god mat bara och lite sällskap men inte ens de kan man få en fredagskväll som denna,hur ska detta sluta? blir iallafall en hemmakväll med lite godis framför tv;n, idag har jag jobbat 2pass och är väldigt nöjd och längtar tills dom ringer igen från mitt favorit ställe,har saknat barnen i veckan så de va kul att träffa dom igen, Efter allt jobb tog jag & sabina oss till affären och köpte fika och hårfärg och gick hem till kajsa där martina just nu bor,vi fikade och spela kort! och när jag kom hem slängde jag i en till färg,ja ni ser ju på bilden hur de blev ( lite ljusare är de,eftersom inställningarna på kameran är mörkare) är väl inte nöjd men de får duga ett tag tills mina pengar kommer och mitt hår måste vila efter alla blekningar osv..
Nej nu ska jag gå till ica och sen blir det soffmys med mina älskade hundar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0