, Onsdag

idag äre tydligen storstädning här hemma, martina har satt mig på massa uppgifter som ska göras, tur att jag är så snabb och blev klar fort. tycker bara om att städa när jag själv vill o när ingen annan säger åt mig att jag ska göra de.

Om en stund kommer mickan hit på en kaffe sen får vi se vad vi hittar på, har ingenting planerat iallafall.
jag sitter som vanligt och tittar om några nya spännande jobb har kommit ut men de är rätt snålt på de.
känns tungt att min lön den 25 är så lite .. och jag som beställt hem skor och behöver köpa busskort osv.


juste jag har glömt berätta hus filmen va " i rymden finns inga känslor " såg att ni frågat,
den va helt okej. den är ju helt klart värd att se men den va endå lite små seg men helt körbar! :)


ne nu ska jag ut en sväng med faith!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0