, Måndag

startade dagen med en god frukost tillsammans med Sabina.
vidare och jobba eftersom jag inte gjorde de i fredags, och nu ska jag strax ta mig till affären för att handla lite till maten, idag ska jag göra kasslergratäng och ja tror påt, de är ju så gott! och väldigt enkelt att göra.

annars idag ska jag inte göra så mycke,tänkte ringa och skriva upp mig på vikarie listan men hon är utomlands fick jag reda på så jag får ringa när hon kommer hem. sitter och letar för fullt på internet med , ska nog till arbetsförmedligen imorgon och skriva in mig, för nu måste jag verkligen ta tag i de här de går inte bara att gå hemma och slöa hela dagarna,vafan ska jag leva på då? ja tänker då inte bo hemma resten av livet heller. så nu ska de fan bli ändring, önskar ja hade nån som kunde sparka mig hårt i röven så ja får nått gjort.


nej nu ska ja dra på mig kläder och sticka till affären,ska kolla om lowe är hemma med så ska ja springa upp till henne en sväng med och lämna en liten present till hennes lilla bebis :) när jag såg en bild på henne idag när hon stod och höll i magen så fick jag tårar iögonen och vart helt rörd.jag är så glad för hennes skull och jag vill också ha en bebis! hih
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sötkorv! <3

2010-09-27 @ 20:42:14
URL: http://puuckoknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0