, Idol -kval

ikväll är det Idol och äntligen har kvalen kört igång, och de bästa är att de är hela veckan!
min kasslergratäng vart aaaaaaaaaaas god! synd bara att ja satt där helt för mig själv eftersom igen är hemma och alla är borta & sjuka.


nej nu ska jag göra iordning te och ta en chokladruta!
de är jag värd för när jag va och handla så TAPPA JAG 140kr + 200 kr halebop påfyllning! så jävla smart tjej,
jag sprang tillbaka efter vägen där jag gått på hemvägen men de blåste ju så jävligt , men jag hittade påfyllnings kortet och 40kr. så om någon hittar 100kr ute på tierp är det faktist MIN :(


Kommentarer
Postat av: sandra

Nej det kändes inte rätt. men jag ska söka nytt till nästa år! :)



Btw så såg din gratäng mycket god ut ;)

2010-09-27 @ 21:21:23
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag pluggade hälsopedagogiska programmet men jag känner att jag hellre vill gå personal och arbetslivsprogrammet. Så, nya tag bara. Men innan dess kommer man väl hinna ändra sig! :) Hur har du tänkt göra då med framtiden? :)

2010-09-27 @ 23:08:02
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0