, helt jävla tom!

sitter med rödsprängda ögon och gråter och tvingas känna en stor smärta i hela kroppen,
hatar att de är så här hatar att vi alla andra får leva men inte du. hatar bara allt just nu!
jag vill kramas med dig som förr , jag vill att du ska ställa dina konstiga och dumma frågor och skämma ut en. jag vill bara att du ska vara här. din röst spelas upp i mitt huvud hela tiden du finns i mina tankar varje dag.
jag vill ha dig här nu och jag bara väntar på att du ska slänga upp dörren, de är så tyst och smärtan blir allt större och större, jag kommer aldrig inse att de här är sant och jag vill aldrig göra de heller.

gud så svårt allt är. allt känns bara så meningsslöst och helt tomt utan dig.
 ... kommer aldrig att glömma dig du kommer alltid att finnas och jag vet att du finns här hos oss med men jag vill att du ska sitta här nu och äta mat med mig och prata med mig sen kunde vi lägga oss i soffan och titta på Idol.

de är så mycke jag vill men mest av allt är att du ska komma tillbaka.
jag får fortsätta drömma för de är där du är, i mina drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0